San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van WilMoUSA - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van WilMoUSA - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Monique

18 Oktober 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Goedemorgen!
Om gisteren in het ritme te komen...viel niet mee,want toen ik dat bed zag wilde ik slapen,maar nee hoor naar de kabeltram hier vlakbij (daar zitten ook de chique winkels )Naar fishermen's warf en Pier 39,er waren maar weinig zeeleeuwen thuis.Daar gegeten en gelopen en weer terug met het trammetje,naar ons Hotel en vroeg naar bed!Als een zombie.

• 18 Oktober 2017 - 17:08

Mam:

Had nu maar een half volle koffer meegenomen dan had je de koffer weer vol mee kunnen nemen.Hebben jullie nog zeeleeuwen gezien bij de pier ? Tot morgen dikke zoen van ons, doei

• 19 Oktober 2017 - 04:04

Met de oude tram naar fishermen's warf,daar gelopen wat gegeten en foto's gemaakt. Dankzij Guido warm gekleed werd flink koud. Terug met de tram vol in de rem, daar kun je niet fietsen....nog langs de verlichte winkels gelopen en naar bed! !! Heerlijk geslapen in een fijn bed en beneden ontbijt .Op naar de fietsen met weer mooi weer!