Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van WilMoUSA - WaarBenJij.nu Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van WilMoUSA - WaarBenJij.nu

Palm Springs

Door: Monique

29 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Palm Springs

Het was een lange rit vandaag,vanuit Sedona vertrokken om vervolgens een lange weg met afwisselende vergezichten naar yoshua Tree park te rijden. Denk je steeds dat we de bergen verlaten,hoepla daar komen ze weer.
In het begin vh park hadden we spijt dat we er in gereden waren,maar halverwege kwam toch de beloning!!Ook weer zo anders en mooi.
Wij kwamen pas 17.35 uur op onze bestemming in Palm Springs aan,een beetje underdressed en al helemaal niet met de koelbox door de HAL whoeaaa.....wat een chique boel zeg pfff,komen wij met een stoffige bolide voorgereden. Maar hallo,alles kan in de Usa.
Wij hebben ons nog omgekleed en in het restaurant zat iedereen in korte broek en shirt. Nou moet? Baseball te kijken LA dodgers kunnen winnen dit jaar.