Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van WilMoUSA - WaarBenJij.nu Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van WilMoUSA - WaarBenJij.nu

Door: Monique

27 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vandaag vanuit het hotel weer de Grand canyon in,gisteren de zonsondergang gezien aldaar.Vandaag hing er een brandlucht pfff,ojeee!!Maar alle rangers bleven rustig dussss niks aan de hand (toch maar ff gaan vragen..blijkt de rook te blijven hangen van een gecontroleerde brand in de north rim,omdat er geen wind was)Je kunt er niet echt langs rijden. Je kunt niet veel zien,dwz kleine stukjes!Wij zijn op 5 punten gestopt en gekeken naar de Canyon......prachtig!Ongelooflijk groot en mooi.Het is met niets te vergelijken! Het park uitgereden richting Sedona,en daar weer de bergen in door de bossen en nu in een Vallei. Vanavond op aanraden van de manager sjiek gegeten bij Dahl & Di luca,mijn stoel werd aangeschoven,dan weet je het wel.........maar Wij hadden er zin in en hebben heeeerlijk gegeten. De ober vroeg of er nog ruimte was voor een desert,no no,maar wel een café macchiato. Morgen het stadje in en lekker niks,want hee het is vakantie